Ubat Stroke Cepat Berkesan

AYAH ATAU AHLI KELUARGA ANDA KENA STROKE? 


Nak tak saya tunjukkan satu cara untuk atasi kesan penyakit stroke tanpa makan ubat tapi dengan hanya sapu saja?



Adakah anda tahu, Penyakit Stroke merupakan punca kematian ketiga terbesar di Malaysia. Ia dianggap sebab utama kehilangan upaya yang teruk, dan setiap tahun, dianggarkan 40,000 rakyat Malaysia mengalami stroke.





Ini Cerita Sebenar Saya.


Hi, Assalamu'alaikum, 

Saya Najwa. 
Mak saya dah meninggal dunia pada 2005. Saya ada Abah je sekarang.

Saya bersyukur Abah dah boleh jalan sekarang. Dah tak payah pakai kerusi roda untuk bergerak. Dah tak perlukan orang lain suapkan makan minum. Dah ceria balik. Selalu senyum je bila saya tengok muka dia.

Tapi, DULU, tahun 2015 lepas, Abah tak macam ni.

Dulu, Abah guna kerusi roda, dan makan minum bersuap. Hatta ke bilik air pun kena minta tolong Ummi saya. Muka abah pun selalu ketat, stress. susah nak senyum.

Benda tu mula berlaku start dari satu pagi tu.

Masa tu, kami baru seminggu sambut bulan puasa tahun 2015. Mak tiri saya (Ummi) call saya, bagitau keadaan Abah yang mengerikan


Dalam kelam-kabut panik, Ummi cakap kaki kanan Abah tiba-tiba tak boleh nak angkat pagi tu. 

Jantung saya berhenti sekejap.

Lepas pemeriksaan hospital, Doktor sahkan itu tanda awal penyakit stroke yang serius. Dan Doktor bagi warning yang lepas ni, sakit stroke Abah dijangka akan jadi BERTAMBAH SERIUS.

Memang betul, dalam beberapa hari je, habis separuh badan Abah belah kanan tak boleh gerak. Termasuk jari tangan dan kaki.


  • Abah tak boleh jalan sendiri. 
  • Abah tak boleh suap makan sendiri. 
  • Abah tak boleh angkat gelas sendiri.
  • Abah tak boleh Solat sendiri. 
  • Hatta bilik air pun, Abah tak boleh nak pergi dan uruskan sendiri. 

Dalam beberapa hari je, hidup Abah dah sentiasa atas kerusi roda. 
Daripada selalu berjoging, berkebun, berlari selalu. Abah memang bukan jenis orang yang boleh duduk diam.

Rasa tak berdaya bila tengok Abah dalam keadaan stress, sedih, takut, terkejut, dan terseksa tu. 

Macam mana nak tolong Abah?
Apa saya boleh buat untuk hilangkan sengsara di muka Abah?
Raya tinggal 3 minggu je lagi.

Saya perlukan penawar dan ubat rawatan Stroke yang boleh nampak kesan tak sampai 3 minggu. Mana nak dapat? Berat kepala!

Saya tak berhenti-henti cari kat internet, tanya orang kampung, kawan, sedara-mara. 

Macam-macam PETUA tradisional kami cuba.

Macam-macam jenis UBAT dan PENAWAR kami beli.

AIR PENAWAR AJAIB pun kami cuba.

Berminggu-minggu buat FISIOTERAPI setiap hari.

Beribu-ribu habis upah URUT di merata tempat. Muar, Melaka, di kampung.


Cuba bayangkan berapa banyak saya dan abang kakak saya dah habiskan duit, masa dan tenaga...

*Masing-masing bagi harapan boleh pulihkan sakit stroke Abah cepat. Semua saya sambar. Dalam otak saya, takpe berhabis duit sikit, asalkan Abah boleh solat raya tahun tu.

Tinggal seminggu nak raya, tak nampak apa-apa perkembangan langsung. 

RAYA dah tinggal SEMINGGU JE LAGI!

Dalam suasana tegang tu, ditakdirkan pertolongan Allah sampai melalui kawan baik saya.

Dia ‘forward’ satu whatsapp tentang satu penawar atasi stroke. Testimoni dia berjela-jela. Penjual tu sendiri pakai ubatnya. 

Tak sempat bayar lagi, owner tu da siap pos dah. Yakin betul dia! 


Pakainya Mudah. Semudah ABC. 
Syaratnya senang, minum air kosong banyak-banyak je.
Kesan dia pun nampak cepat. 


Saya ready nak tahan sabar tunggu seminggu dua, hati dah pasrah kalau tak nampak kesan jugak.


ALHAMDULILLAH, dengan takdir Tuhan, dalam masa SEHARI je kaki Abah dah boleh GERAK!



  • Kaki abah dah tak bengkak, dah tak biru-biru. 
  • Kaki Abah dah panas balik! Dah tak sejuk macam air batu bila pegang macam dulu.
  • Jari Abah dah boleh gerak pegang gelas. 
  • Abah dah boleh suap makan sendiri dengan sudu, walaupun masih gigil-gigil dan dengan gigih. 

Masa tu memang seronok sangat! Macam tak percaya! Saya terkejut, Ummi saya laaagi la terkejut.

Nampak muka Abah ceria buat kali pertama lepas 3 minggu. Alhamdulillah... :)


BILA TIBA HARI RAYA...


Saudara-mara terkejut "Eh? Kata kena stroke haritu? Kata pakai kerusi roda?"

Tak sempat diorang nak tengok Abah atas kerusi roda. Alhamdulillah... hehe...

Pengalaman ni ajar saya betapa PENTINGNYA 
JAGA KESIHATAN ABAH bagi saya.



Ini gambar Abah masa sihat dah boleh jalan lepas kena stroke. Gambar masa Abah kena stroke tak sempat nak ambil pulak sebab cepat sangat masa 2 minggu tu. 

Tak sempat saya nak fikir apa-apa, nak ambil gambar Abah lagilah. .. melainkan nak Abah cepat sihat dan boleh jalan balik. Tup tup dah 2 minggu dan Alhamdulillah Abah dah sihat.  


Dari situ juga saya tau yang Penyakit Stroke ni ada jalan untuk atasi dan dikurangkan. Tak macam apa orang biasa cakap.

Dengan satu teknologi UBAT STROKE yang dah banyak bukti beri kesan pantas untuk Stroke satu badan, Stroke separuh badan macam Abah atau untuk minor stroke. 

Selama ni orang selalu kata kesan stroke cuma boleh dikurangkan dalam 40% je. Itu pun dalam masa bertahun-tahun berubat dengan makan ubat hospital, mengurut dan sebagainya. Tapi, Alhamdulillah saya jumpa Penawar Stroke ni.




Adakah ayah/ibu anda kena stroke macam Abah saya?


Anda dah PUAS bawa ayah/ibu BERUBAT merata tempat tapi TAK BAIK-BAIK?

Anda dah HABIS BANYAK DUIT tapi langsung 
TAK ADA HASIL?

Anda dah PENAT dan TAK SANGGUP tengok DERITA AYAH/IBU anda?


Jika "YA", maka saya gembira anda ada kat sini. Kerana kat sini anda akan jumpa JAWAPANNYA In syaa Allah.

Saya kongsikan berita baik yang saya pernah dapat dulu kat anda.


Satu gabungan HERBA ALAM SEMULAJADI dan 
TEKNOLOGI NANO.


Penemuan inovasi baru ni dah berjaya buat ramai pesakit stroke di seluruh dunia gembira. 

Hasil kajian para pengkaji Teknologi Hormon ni dapati:



"Hormon yang seimbang dapat mengurangkan kesan serangan Stroke.."



"Macam Mana Stroke boleh berlaku?"


Stroke adalah satu serangan otak yang berlaku bila bekalan darah ke otak terganggu


Untuk berfungsi, otak perlukan bekalan darah yang berterusan untuk bawa oksigen dan nutrien yang amat penting ke dalam otak.

Bila saluran darah dalam otak ayah atau ibu anda pecah ataupun tersumbat, bekalan darah akan terhenti dan sel-sel otak akan kekurangan oksigen dan nutrien yang seterusnya menyebabkan serangan Stroke.


"Stroke adalah satu penyakit yang mencabar emosi dan fizikal secara maksimum. Serang dengan pantas, tapi dalam senyap."


Kerosakan otak akan menjejaskan deria-deria ayah atau ibu anda, menyebabkan pertuturan dan pemahaman bahasa terganggu, sebelah tubuh mungkin lumpuh, sikap, corak pemikiran dan ingatan menjadi terhad.

Jadi, untuk atasi dan kurangkan kesan sakit stroke, darah tersumbat dalam otak ibu ayah kita tu perlu dicairkan. 

Dan darah tersumbat tersebut boleh dicairkan dengan TERAPI HORMON.






"OK - JADI, APA DIA TERAPI HORMON TU?"


Ianya satu penyelesaian yang sangat MUDAH, CEPAT, SELAMAT dan BERKESAN bagi semua jenis penyakit stroke. Termasuk Stroke ayah atau ibu anda. In Syaa Allah.


Saya kongsikan:

UBAT STROKE FIRMAX3

Krim Hormon Terapi Berteknologi Nano Pertama di Asia menggunakan 100% Herba Bahan Semulajadi.




Rawatan Lumpuh berjalan TANPA perlu melalui pembedahan, proses urut, Fisioterapi, peralatan canggih atau makan sebarang ubat hospital/tradisional. 



Hanya perlu sapu saja
dan anda boleh nampak kesan dengan segera. 
In syaa Allah.


Anda dijemput baca belasan perkongsian kisah kejayaan pesakit stroke dan pengguna Penawar Stroke ini di bawah. 





Jom kita tengok kisah pesakit stroke yang dah berjaya bebas dari sengsara angin ahmar dan berjaya dapat semula keupayaan untuk gerak bebas.


KISAH KEJAYAAN PESAKIT ANGIN AHMAR




Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


"DAH BANYAK RAWATAN STROKE KAT LUAR SAYA CUBA... TAKDE HASIL... KENAPA SAYA PERLU CUBA UBAT STROKE NI?"


Saya cadangkan anda cuba Ubat Lumpuh ni dan saya yakin anda takkan dapat apa-apa kecuali khabar gembira buat ibu ayah anda In Syaa Allah, kerana:


1. TAK PAYAH TUNGGU LAMA UNTUK NAMPAK KESAN


Ibu ayah anda mungkin akan gembira macam seorang pakcik, yang jarinya tak boleh bergerak semenjak kecil, tapi dia boleh gerakkan jari lepas  5 minit sapuan krim ni.

Kelebihan Penawar Stroke ni ada pada teknologi nano nya, yang memberikan teknik penyerapan sangat pantas. Ekstrak herba akan diserap masuk ke dalam saluran darah dengan cepat tanpa melalui proses pencernaan. Buktinya ada pada beribu-ribu testimoni pesakit angin ahmar yang guna Ubat Stroke ni dari serata dunia.

"Saya ingat lagi masa kali pertama saya nak cuba ubat stroke ni, saya sendiri disapukan dengan ubat stroke ni di nadi tangan dan nadi leher. Tak sampai 5 minit, perut saya mula menggelodak, kepala rasa berdenyut-denyut dan saya mula sendawa keluarkan angin tak henti-henti, sampai saya minum air kosong banyak sangat, lepas tu, badan mula rasa ringan sangat. Saya memang ada masalah angin dalam badan. Dari situ, saya dah rasa sendiri kepantasan kesan ubat stroke ni. Begitu dasyat dan PANTASNYA kesan penawar stroke ni. In syaa Allah, sepantas tu jugalah ia akan bertindak ke atas  penyakit stroke ayah/ibu anda." 


2. SELAMAT DIGUNAKAN


Ubat stroke ini In syaa Allah tidak menyebabkan apa-apa kesan negatif kepada badan ayah anda. Sebab apa? 

Sebab penawar stroke ini diperbuat daripada 100% herba bahan semulajadi dengan 13 jenis herba terpilih dunia, tanpa bahan kimia dan tanpa pengawet. 




3. SANGAT MUDAH DIPAKAI


Hanya perlu sapukan di setiap titik nadi ayah/ibu anda. 



Tanpa perlu mengurut, 
Tanpa perlu makan pelbagai ubat, 
Tanpa perlu Fisioterapi dengan macam-macam peralatan kompleks.


Arahan sapuan mudah tu boleh anda LIHAT DI SINI beserta gambar dan video untuk rujukan anda.


4) TIADA WAS-WAS


Anda boleh tenang hati dan tak perlu rasa was-was tentang kehalalan bahan Ubat Lumpuh ni.



Kerana ia ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) 
serta kelulusan Sijil HALAL dari JAKIM.



Piawaian KKM dan JAKIM tetapkan untuk mendapatkan kelulusan mereka adalah sangat tinggi. Dengan sijil ni, anda boleh rasa lega dengan keselamatan dan kualitinya.



Mak ayah anda boleh pakai 
dengan relax.





Macam mana nak dapatkan Ubat Stroke ni?






Kalau anda masih ragu-ragu, anda boleh saksikan lebih banyak bukti kisah kejayaan pesakit Stroke ni di bawah.

LAGI KISAH KEJAYAAN PESAKIT STROKE VIDEO


video
                    
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



video

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



video

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



"APA TANDA-TANDA PENYAKIT STROKE MAK AYAH SAYA DAH MAKIN BAIK LEPAS PAKAI PENAWAR STROKE NI?"


Sila baca tanda-tandanya di bawah:






Jadi, jangan PANIK bila badan ibu ayah anda makin sakit, atau ada kesan-kesan lain macam pening-pening, berpeluh, selalu buang air kecil/besar dan macam-macam lagi, 

Itu tandanya badan ayah/ibu anda sedang mengalami PROSES PEMULIHAN dalaman. 

Teruskan pakai ubat stroke ni macam biasa. 

Masa ni, sangat penting untuk ayah/ibu anda MINUM AIR MINERAL dengan banyak. Sekurang-kurangnya 3-4 LITER SEHARI. 

Sebab masa ni badan dia akan banyak kehilangan air disebabkan penyingkiran sisa toksik melalui peluh, air kecil/besar dan sebagainya. 



PERHATIAN

Saya sebagai seorang Islam, tahu dan yakin sangat yang, untuk satu penyakit tu sembuh, dia bergantung sepenuhnya kepada 2 benda, iaitu USAHA dan KEIZINAN TUHAN.

Makanya, saya tak boleh janji kat anda yang kalau anda dapatkan Penawar Stroke ni, Penyakit Stroke ayah anda pasti akan sembuh punya! Confirm! 

TAK. Saya tak boleh janji macam tu,

Tapi, saya hanya boleh jamin, kalau anda dapatkan ubat lumpuh ni sekarang dan pakaikan pada ayah anda, anda dah bagi satu peluang kat ayah anda untuk rasa apa yang pengguna-pengguna ubat lumpuh ni rasa sebelum ni.


Iaitu rasa seronoknya perasaan tu, bila mereka nampak sendiri perubahan demi perubahan demi perubahan positif nampak pada sakit Stroke mereka dalam masa singkat.




Anda dah Yakin?



Dapatkan Krim Rawatan Terapi Stroke berharga ini untuk ayah dan ibu anda sekarang. Klik di bawah.



"ANDA DAH TAK SABAR NAK DAPATKAN UBAT STROKE FIRMAX3 NI?




TUNGGU DULU! DAPATKAN TAWARAN ISTIMEWA NI UNTUK MAK AYAH ANDA!

Ambil perhatian:


Kesannya sangat PANTAS,
Penggunaannya SELAMAT dengan kelulusan KKM dan HALAL JAKIM, 
Penggunaannya amat MUDAH semata-mata sapuan saja, dan
Ribuan bukti kejayaan seluruh dunia.

Jadi, berapa nilai anda nak letak untuk penawar stroke ni? 

Sudah semestinya nilai Ubat Stroke ini tak kurang dari RM1,000

Ya seribu ringgit... kerana ia In syaa Allah dapat mengembalikan senyuman, wajah gembira dan kecerian ayah dan keluarga anda semula. 

Ayah anda In syaa Allah akan dapat bangun dari katil sekali lagi dan anda TERHARU serta BERSYUKUR apabila melihat ayah anda BERJALAN seperti sediakala. Bagi saya, sudah tentu TIDAK TERNILAI HARGANYA...


TAPI, USAH RISAU... 
Ada BERITA BAIK untuk anda. 


Saya sangat faham PERASAAN TERDESAK anda.

Saya sangat faham perasaan SEDIH anda saat ni.
Sebab saya dah pernah berada di tempat anda.

Saya sangat berbesar hati untuk berikan anda dan mak ayah anda satu hadiah gembira:


TAWARAN ISTIMEWA.




Untuk mendapatkan ubat stroke ni sebagai hadiah istimewa untuk AYAH dan IBU anda, anda hanya perlu melaburkan RM360 saja untuk 2 botol ubat stroke ni. Harga tersebut telah termasuk kos pengeposan. 

Setiap satu botol boleh bertahan lebih kurang sebulan lebih. Dengan 2 botol ni, akan cukup untuk pemakaian terapi 3 bulan untuk ibu ayah anda, In syaa Allah. 

Fikirkan semula, hanya dengan RM360 ni saja untuk peluang anda dapat kembali melihat senyuman di wajah ayah serta ibu anda, harga yang sangat MAMPU MILIK untuk anda, satu harga yang sangat berbaloi. In syaa Allah.




"MAHALNYA...SAYA TAK MAMPULA..."


Tahukah anda, dengan harga tersebut, anda hanya bayar 4 ringgit sahaja sehari untuk Ubat berprestasi tinggi ni.

Macam mana?

2 botol Ubat Lumpuh ni boleh bertahan dalam lingkungan 60-90 hari. Jadi RM360/90 hari = RM4 SEHARI. Anda hanya perlu belanjakan RM4 je sehari untuk melihat ayah anda berjalan semula dalam masa yang singkat. Berbaloi kan?

Semestinya anda mampu untuk miliki kerana ianya amat BERBALOI dengan NILAINYA. 


JADI, APA TUNGGU LAGI?


Jom buat mak ayah gembira dengan belanja mereka ubat stroke Firmax3 ni. Sekali lagi diingatkan, Ubat Lumpuh ni sangat mudah disapu, cepat nampak kesan dan kesan yang menakjubkan. In syaa Allah tak mengecewakan.

"BAIKLAH, MACAM MANA SAYA NAK DAPATKAN UBAT STROKE NI SEKARANG?"


Jom sertai beribu-ribu orang yang berjaya baik dari penyakit stroke dengan izin Allah  menggunakan ubat stroke ni. Maka DAPATKAN HADIAH MEREKA SEKARANG!



Tapi, kalau anda TAK NAK dapatkan 2 botol ubat stroke ni,  anda boleh dapatkan 1 botol ubat stroke ni dengan harga RM185 termasuk POS.





UNTUK PEMBELIAN, SILA PILIH CARA DI BAWAH:

1. Whatsapp "STROKOUT" ke 011-2160 2147; atau

2. CALL/SMS saya di 011-2160 2147; atau

3. Email saya di sales.wuc@gmail.com; atau
4. Pembelian online banking, sila klik www.billplz.com/strokoutpromosi





F.A.Q :

"BERAPA KALI SEHARI KENA SAPU UBAT STROKE FRIMAX3 NI?"


Jom KLIK KAT SINI untuk tahu lebih lanjut.


"ADA KENA PANTANG TAK PAKAI UBAT STROKE NI?"


Jom KLIK KAT SINI untuk tahu lebih lanjut.


"LAMA MANA STROKE AYAH/IBU SAYA BOLEH NAMPAK KESAN PAKAI UBAT STROKE FIRMAX3 NI?



Jom KLIK KAT SINI untuk tahu lebih lanjut.



Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.